Jak postupovat při reklamaci zboží

• Kontaktujte naši společnost. Kontakt naleznete zde.

• Zboží pečlivě zabalte do kartonové krabice. Pro zabalení můžete využít stejný obal, ve kterém jste zboží obdrželi (pokud není značně poškozený z předchozí přepravy). Do zásilky vložte vyplněný vzorový formulář pro uplatnění reklamace, který naleznete níže. Dále kopii prodejního dokladu (faktury).

• Zboží zašlete na následující adresu: Petr Burian, Třebovská 446, 56203 Ústí nad Orlicí.

• O převzetí zásilky s reklamovaným zbožím Vás budeme informovat. 30denní lhůta reklamace začne běžet po převzetí zboží od dopravce. O průběhu vyřizování reklamace Vás budeme informovat.

Vzorový formulář pro uplatnění reklamace ke stažení - ZDE

Více informací naleznete v obchodních podmínkách.